Dags för uppdate!! eller nått....

Annie goes NYVAKEN! Tyckte det va dags för en uppdatering då jag inte
orkar att blogga. Men iaf jag mår bra och det hoppas jag att ni också gör? Gött det!
Ja hörru, det ahr hänt en del eller vad säger ni? Massor har det hänt både bra och lite dåligare..
Men gud va trist att alltid börja ett inlägg med hur allt är :O
Nu kände Annie sig lost in the jungle! Det är också en anledning
till att jag typ nästan never bloggar längre lusten försvann eller what? Trött på det iaf.
På fredag hade jag iaf tänkt vara med fridis, vi träffas nästan aldrig längre då av någon anledning
frida bor mitt ute i ingenstans :O

Fått Telia nu! As glad för det, Cp skaffa aldrig tre det suger mopp korv! Hade ingen teckning
någon stans alls men det har jag nu moahahahah! Idag ska jag
förresten åka med mamma och pappa och köpa ett skrivbord för en gångs skull. Svart tror jag det va.
Passar mig perfekt då jag egentligen ville ha hela rummet svart.
aber jetzt gehe ich, um für die Fahrt nach Göteborg bereit ;)



En oerhört söt bild på moi^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0