Back on the fucking track.........

Hello babes akta så ni inte gör en gabbe tabbe : ) I helgen blir det passa kusin... Inget jag visste förrän igår, jag som hade planerat annat ju? Jag har varit the super girl och spelat Halo! yäääy på mig men inte på dig.
Sedan har jag upptäckt att jag är ett geni på Icy tower! Bäst på det är jag. daaa?
Jag ska till std snart och göra ärenden med fridis. Hon måste vara med annars kissar jag på mig. inte okej : )
Får se om jag kan fixa en liten bildelibild också för det har ryckat sig det sista så jag har inte orkat bry mig om skiten.

Nej det funka inte då går vi ta en vanlig hederlig bild då som inte kommer från pages.


Kommentarer
Postat av: hannah bananah :D

ja... vad ska man säga?

lite lustiga "annie-uttryck", men vi fattar vad du menar ;)<3

2010-10-15 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0