Godmorgon!

HELLO!

Iag vakna jag av mig själv vid 7. Mysko för att vara mig. Men iaf så sov jag vidare till halv åtta, hoppade nästan upp ur sängen var itne trött alls! Sedan upp ta på mig kläder och sedan hämtade jag tidnigarna vid lastkajen vid gamla tempo. Sedan tillbax och nu är jag här. Inte ens lite trött är jag. Doktorn kankse skulle vara nått för mig? : ) Om en stund vid 10 halv elva ska jag ut igen och sälja tidningarna. Måste nog betala av min kära räkning på sms den här mpnaden då jag ahr förbrukat lite för många sms. Detta kan bli dyrt. japp japp så löd min historia för idag ni får ha det gött så kommer jag nog ladda upp bilder från halloween också!

HAJJDO



hihi fula jag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0