Ich bin ein Ausländer!

Sjukt trött nu är jag och helt slut. Orkar inte ens hålla ögonlocken öppna!
Får se vad som händer i morgon armar och ben! XD Som sagt skulle vi tydligen passa Emma. Helt okej för mig sålänge hon inte sover hos mig och väcker mig med sina hemska snarkningar mitt i natten! Målade iallafall naglarna svart idag :] Inte för att jag är bra på det men man kan ju alltid försöka! Just nu sitter jag iallafall och chattar med halvt bra syn då mina ögon är som kines ögon just nu.

Är klar med tyska verb skiten. Skit svårt! Alla dessa former man ska sätta efter en viss person. Typ er, sie, es ist skit krongligt.. men det börjar lätta upp lite i min ägglösta hjärna : ) ska vi se om jag kan fixa dit en annan sorts text för jga har sett att man kan göra det ! var vänlig vänta... nehe skit i det då bajj blogg! får det väl bli en vanlig bild dåda :O


Läser min underbart bra bok! Hur är får man bli? heter den! väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0