Tjaaa!!

Hänt massor av kuligt och lite annat! Färgning av Hannas år blev det idag och de tva jag som fick äran att färga det! Stackars Hanna darrade nog av skräck medans jag glatt hoppade omkring med färgburken  handen och sprutade färg över hela hövvet! Resultatet blev BRA tycker jag iaf och det tycker hanna också :D

Fått mitt simkort till mobilen idag också. Fattar inte hur Motorolan funkar heller. Kommer sakna min gamla rosa mobil. BUT THAT`S LIFE!

Iaf så mår jag bra! Hur mår ni? .............. Låter nice! Haft en chill dag idag. Suttit med matten men pratade väl bort halva tiden med Hanna (a) sedan hade vi lite engelska grammar och ska träna på glosor på tyskan och på engelskan.
efter det lunch och sedan typ pytte fnytte lite slöjd sedan blev det att åka på bio med klassen. Filmen va ganksa bra. Iaf så slipepr man ju mer skolarbete. Fått mejl om att jag ska vara vikarie igen så et blir att gå upp skt tidigt till "jobbet" på söndag igen.. Jobbigt värre.. Hade nog helst velat ligga kvar och sovit eller nått. Ska sälja lite mera denna gången faktiskt. Så jag kan få mera pengar då jag behöver shoppa loss lite! och fylla på busskortet. Kanske kan få 200 iaf om jag säljer alla tidningar. Det är ganksa svårt att få sålt, alla är griniga på morgonen. INTE OKEJ!
Nu ska jag kolla på skol arbeterna. See you soon i promise ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0