Färgning av hår!

Färga håret!:D
Tjosan som inte är i trosan!
jag har pratat lite med mammi om att färga håret. Och tycker det låter bra tills jag sa att jag ville ha svart hår. Men det kommer iaf bli nästan svart mörk mörk brunt och aknske att jag lägger in någon nyans av röd typ vin röd eller nått nice!
Idag har det vart en soft dag i skolan, inget vettigt har gjorts förutom typ att jobba med power pointen om socialdemokraterna villket är "väldigt" kul.
I helgen blir det att sova hos fridis! förhoppningsvis kommer malin också så det blir mysa massa! På lördan ska jag också hinna med att sticka till stallet och bonka med bonken i hagen och dessutom gå igenom hela hagen också! Vad gör man för hästarna, vill helst inte ha en överkörd köttbulle som heter minna på E6:an, inte roligt.
På sönda så blir det till att åka till hajjerna och träna där en stund med minna, det uppskattas. Minna älskar terrängen och anläggningen är inte dum den heller!

Nu har jag fått skrivit av mig får se om jag bloggar i morgon om jag hinenr. Ska försöka fixa med datorn till fridis så vi kan ta fail kort och massa skit! Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0