Hajj:]

Banan mos är inte okej! Smakar inte bra heller för den delen. Opppsie! hihi^.^
Har inte bloggat så mycket det sista som alla kanske har märkt men har inte haft tid ha rskolan att sköta som jag behöver skta ännu mer för vill vara bäst! Har haft en ganksa chill dag idag. Gjorde klart min serie som är om fotosyntes grejje, i No nu har vi börjat jobba med mossa och svampar! jätte kul (eller inte..) Tror lärarna verkligen att vi tycker det är kul eller är det bara för att plåga oss??! Jag syftar på att dom plågar oss.. I So skriver vi om typ skriften och mumier och sånt, ganska intressant faktiskt. Men har engelska tills i morgon glosor som man ska kunna skriva in i meningar..! Fast inte så jobbigt igentligen.

Har fått ångest över mitt hår och vet inte vad jag ska göra med det. Det är så tjockt och tar minst en timma att platta det, hinner ju inte stå i en timma och platta håret på morgonen. Sedan håller det sig inte platt resten av dagen. Har ni något bra tips på någon produkt man kan spruta i så det är platt en stund?:) Hade vart bra att veta det isf:D

Kommentarer
Postat av: julia

Har kört igång en dagens blogg tävling på min blogg!!

Anmäl dig och du är med och tävlar om en länkning på min blogg!!



Lycka till!!

2010-09-29 @ 17:00:27
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Bullen (a)

Hejj annie! De funkade inte att kommentera ditt HK inläg :( <3 Men va med i min tävling då blir jag glad :D



http://cherio.blogg.se/2010/september/din-favorit-bild.html

2010-09-29 @ 20:44:28
URL: http://cherio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0