JAG SKA KLIPPA MIG!!

Halloj!
Idag är det dags för en klippning för min del! Ska tunna ur det och byta bena. Kan behövas då mitt hår är helt slitet och är fetto. Funderar också på att färga håret, inte hos frissan där är det dyrt! Men hemma. Och då blir det nog någon röd ton har jag tänkt mig. Men man vet aldrig. En gång blev det ju grönt.
Sedan blir det hem och ut på en tur med cykeln hade jag tänkt. Behöver röra å fläsket. Jag är ju lat så detta är super bra träning! Sedan springer eller joggar jag hem igen och gör några sittupps. eller hur det stavas och kanske en armhävning. Eller hur det stavas!! Sedan duscha och sitta vid mysiga datorn. Sedan få skäll för att jag messar mitt i natten och för att jag inte sover.
Jag lägger upp bild på nya frillen sedan. Hajjdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0