Månda sjuk

Sitter med en kopp te och två mackor. Helt snor förkyld, ont i hövvet kunde inte andas i morse fick runna ner för trappan då jag nästan svimmade när mina hjärnceller flög iväg. Tror febern börjar ta sig fram nu cokså! FAN FUCKIN BAJJ FÖRKYLDNING! fast det är ganska okej ändå för det första slipper jag skolan och kan jobba lite eget här hemma ist. Tex att sitta med bloggen som folk inte tycker att jag gör tillräckigt ofta. Hur många gånger om dan ska man blogga igentligen? tre?två?  jag tycker jag bloggar perfect men vad tycker ni? Det finns inget att kolla på heller?! Fick kolla på dora utforskaren men det tog slut :(så kollar på MTV nu med härlig musik:D  Måste jobba i matten också sedan. fattar värkligen inte nått alls, kommer få extra hjälp och hoppas som fan att det hjälper annars får jag väl flytta till en särskola.. men det är nog ganska chill det med:) Ska kolla vidare på tvn nu:) HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0