23 aprill, glad pösk!

Glad påsk på er mangos!
Har haft förövrigt en helt jävla bäst dag. Umiskanskiska men min dag idag har vart skit bra!
Vaknade 4.00 exakt inatt och var cp pigg? You heard it...
MEN
jag somnade som tur var om igen till 6, vaknade då igen och var skit pigg verkligen. Sedan somna jag om, vakna igen och igen sedan ringde klockan vid 10, and guess?:D jag va skit trött. Gick upp
iaf och käka frullis. Sedan iväg på min awsome van... (hmmmmf);) var i stallet lite innan 11, skulle träffa malin då.
malin kom kvart över 11 och då hade jag redan mockat till både hennes häst och den jag skulle rida på.
efter en stund kom vi iväg oh turen på hästen (åsnan?) gick bara fint, malin flög iväg men det är väl inget nytt kanske?
Vi kom tillbax vid ett or something. spolade av hästarna, snacka,
sedan iväg på awsome van igen! :D efte mycket om och men gick jag ut och sola i några timmar, väldigt schönt ute!

På lovet har jag slappat typ... vart med min jonathan i några dagar :D<3 va med massa i getskär och grillade i måndags och det var ........ trevligt?;) så det ahr jag gjort! ifall ni tyckte det var intressant kan ni ju alltid slänga in en komentar :D allt för mig glad pösk!!


något speciellt ligger over bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0