Don´t ever look back!

Man tänker så mycket på vad annat folk tycker om sin sminkning, sina kläder man har på sig jaa ni fattar! Men varför? Är det verkligen en big deal om jag färgar mitt hår rosa?:o sköt ditt skite själv!
Bara några ord från mig! :D

Idag har varit en bra dag! varit glad och senare ska jag rida på gamla minna, längesedan jag red henne ordentligt :)
Jag och mami var och shoppade lite saker i söndags. vi stack in till nordstan och det var faktiskt väldigt mysigt. vi käka på en resturang kafeé grejj:D lasagne för min del, kanske inte så ovanligt älskar ju pasta:D vi hörs när vi hörs, bilderna på kläderna kommer upp någon dag framöver med;)


Kommentarer
Postat av: Hanna Andersson <3

vill se skornaaaaaaa :oo

2011-04-26 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0