bohusmalmön med b-rudar

Haft fyra helt sjukt chillade dagar med skönt väder och gött häng. Har däremot inte badat? :O det är typ 17 grader i vattnet så nja inte min grej så fuck it. Men solat och har nog fått lite brunare ben iaf, och lite mer gina bränna;D hahah aja hur vit jag än är så är jag ganksa nöjd iaf.

Jag har blivit kallad gul alla dagar, mitt hår, min tröja och när vi skulle spela minigolf tog jag gul klubba (sådan man äter) och gul boll (a) gillar gül det är nice: D men ska umgås och spela musik nu så hejs svejs pussigullnaw

Ni får en bild att glo på :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

sjukt goa dagar!

2011-08-13 @ 21:06:07
URL: http://josefinkinnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0