Ville att ni skulle veta...

Att jag har vänner som jag följer här på blogg.se ! :D

Juila eller mer känd som Bullen ;D En så sjukt frammot
och glad tjej som jag kännt sedan jag ploppa ut, gått
på dagis med henne och allt! På henne blogg
kan ni läas aom hennes vardag och så :)
Hon fotar så sjukt snygga bilder så det finns lisom inte!


Sen har jag Rebecka bus kallas också för bengt eller
becka men det kanske inte är jätte kul å bli kallad?
Så mer känd som Becka :) Hon skriver om vardag och
hennes liv allmänt! :D

Fina Filippa har också en blogg som hon haft ett tag!
Super söt tjej som också skriver lite almänt om sitt liv.
Hon skriver också om sin vovvsing Agnes som hon tävlar
med och så. Hon tar sjukt fina kort också!

Kolla in på Bloggarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0