tjodilodiloooo


Vet ni vaad?:o saknar mitt krulliga glammiga håår :(
plattat sönder det helt nu vilket känns sjukt tråkigt då håret va så "glammigt" innan. Nu har mitt hår ingen glamm eller lyster eller ens livglädje alls :(
så tänkte slänga plattisen och köra på med krullis :D vad sägs om deet?
Man skapar faktiskt ett beroende när man ständigt plattar håret. Plattar man inte håret så ser
det inte ut som dig mera. Kommer ihog när jag började platta! längesedan nu men visste
typ inte innan att det fanns plattänger överhuvudtaget ;) Snart ska jag nog färga håret (IGEN) men
det behöv faktiskt. Det är liksom halvoranget gul råttfärg? inte okej enligt mig :D men tänkte slänga in liten bild "BOMB"
på bilder i sommras då jag inte plattade håret, och lite bilder på nu då :) Kanske slänger
in lite bilder på annat meed(a) njut ;D



bilderna är tagna Av:
http://cherio.blogg.se/

Lite bilder på nu då


Kommentarer
Postat av: Julia

jag dödar dig för den bilden :(

2011-02-25 @ 15:36:31
URL: http://cherio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0