läppförstoring?

är det min grejj? funderade över det men är rädd för att de kommer bli för stora om jag nu skulle få för mig att göra det.. mena nu va det inte därför jag skulle blogga! idag har jag inte gjort så mycket, typ fixat högtalare och känat pengar på att klippa gräset, bara hundra spänn men ändå! så imorgon ska jag käka ute med Emelie och får se vad som händer frammot kvällen ;) aa iaf så rullar livet ganksa gött, saknar skolan men det ska jag nog va tyst om :s haha, aja ni får ett fuling kort på min hundring :D ska nog köpa mig en kamera som jag kan ta lite kort med ist för tråkiga macbook webbcam bilder  ;)



Dom två längst till vänster har jag och den stora basen är en liknande jag fick av pappa :D as bra ljud faktiskt, elelr aa bättre än innan iaf ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0