Rebecka fyller åår! :D

Tänkte att NU passar det la för ett inlägg?;D
Igår hände det inget på förmiddagen verkligen, bara chillade och softa på livet. Frammot eftermiddagen, typ vid tre? eller lite innan iaf stack jag och kööpte present till becka för skulle till henn på "Barnkalas" :Dmed fiskadamm dessutom, stack till becka och firade henne och så. på kvällen drog alla hem typ, förutom jag, becka, johanna och jossa som stack ner till havet och gottade oss, satt och snackade och såå.

påväg ner kommer det några 20 åringar typ som ville ha sällis så dom fick det, fulla som as va dom och aa vi satt och prata med dom om typ gymnasium. haha jätte kul ;) men iaf sedan gick vi hem och bllaaablaa.

Bullen, jag, Filip och jossa planerade in att vi skulle dra med rebecka till gbg idag iaf. Sagt och gjort, vi tog bussen kvart i ett med becka in och hon visste inget alls: D "haha vart ska vi nuuu?" söta rebecka:')<3 vi gick till slottskogen och åt och bah slappa typ, nu är jag hemma och fick köpt med mig en hårinpackning, mitt hår går verkligen av nu asso..:((( snyft, nää men usch va babbligt det blidde, lägger iaf upp
en bild på inpackningen :D:D hajdo!



köpte hår spännen meed :D ska taa ur inpackningen nu så får vi se hur det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0