halsfluss igen!

men chaaa! jaa precis som rubriken som vanligt, haha, har iaf fått halsfluss igen :( uscha mig va det suger, i början av lovet liksom.. va det tvunget nödvändigt
okej men till något roligare nu då! Ikv eller efter middag? iaf klockan tre idag på dagen så åkte jag och min familj till molmol och moffa! där va vi till typ 10 :) jätte mysigt och jag fick massage av helene <3 love :) Men jag funderar på om jag ska ta en snabb dusch då mitt hår är fullt av hårspray och typ medel som gör att håret inte ska typ ruttna eller brännas, Men det har det gjort ändå så FUCK OFF! Nää duschar nog imorgon bitti!:)
I mörra ska jag nog kanske åka till Helene så hon kan fixa mina söndriga naglar! wäähäää.
TRött ont i halsen och vill sova, men jag vill också: Måla naglarna (typ ljusrosa?), jogga, vara med vänner, aa typ göra ansiktsmask! :) jag vet itte är nog övertrött.... så ska fixa under naglarna, borsta min tand och kissilissa ;) hejs!


hihi jag där i hörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0