körtelfeber och halsfuss

Va hos doktorn idag igen. Va hos doktorn i fredags tror ag det va, då fick jag antibiotika och doktors gubben sa att det va halsfluss jag hade..-.- KUL tänkte jag men vi kom på det tidigt så det går säkert över tänkte jag. Det blev inte bättre efter att ha ätit 3 tabletter antibiotika sedan i fredags så vi ringde till vårdcentralen igen och sa att det blivit värre. vi fick komma in och dom tog blodprov och kollade halsen (igen). då säger dom att jag fått körtelfeber och det kommer gå över av sig själv på 4 veckor eller mer.. tack som fan, ingen vill vara med någon som smittar skit lätt, skit rolig sommar verkligen. Pussas kan jag inte heller göra för då smittar det så SKIT I DET DÅ! är trött men kan inte andas så skiter i att sova.

ha det gött


jag till vänster på lägret i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

uusch!!

krya på dig söötis! <3

2011-06-28 @ 01:54:59
URL: http://yallayoggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0