Trött= irriterad

Som f*n va jag är irriterad. på allt bara, allt bara går fel, när jag försöker med något så blir det som en vägg som typ säger fuck you. Sånt orkar jag inte.... och den här hemska halsflussen tar dö på mig, ingen matlust, ont i halsen, ont när jag sväljer, kan inte sova, kan inte använda näsan ordentligt... Förlåt att jag är sur och det är inte meningen om jag har gjort någon ledsen idag eller så, har inte ens varit med någon för jag är j SJUK och ingen vill vara med mig fö jag är SJUK, fast det förstår jag för jag hade inte heller velat vara med någon som hade halsfluss! :o
Men när det är såhär sjukt fint väder ute så ska man ligga inne och kolla på tv, Diss like.

höres och synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0