day after day

Alla dagar går så sjukt långsamt nu innan sommarn!
Gick upp vid halv 10 idag och jävlar va jag har varit trött den här helgen asså! Har verkligen behövt min skönhets sömn!
Kanske ska berätta lite om min dag today again.. Gick väl kanske upp vid
halv 10 och åt frullis med mor, far och bror, vart helt okej faktiskt. Efte det stack jag till
stallet och fixade 10000 kilo mat till media och tog faktiskt in henne (duktig som jag är)
Så hon fick i sig all sin mat typ. Sedan borsta jag lite på henne och pussade lite med! Sedan slängde jag mig upp
på min bästa vän, CYKELN! Japp japp jag cyklade faktiskt
hem helt utan musik bara jag solen och cykeln :D underbar känsla nu när
våren har kommit to the city :D Sedan tog jag en dusch och så kom mormo och morfar hit och
fikade en stund.

När dom gick hem gick jag och mötte jontis älskling :)<3 Vi kolla lite film.
Finns typ inget att göra på vintern juu! urtrist att bara sitta inne och kolla film och bara vara tråkig..
Jag vill ha sommar med sena kvällar med polare! och bara sitta på stranden och snacka tills
man inte vet hur mycket klockan är, bada, käka godis, slippa plugga
ha solen i ansiktet, sitta och kolla på solnedgången och massa sånt mysigt!

Ska ta och plugga tyska glosor en stund nu, see you soon then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0