Sommar slick!

Svårt det där med rubrik hehe;S

Har för en liten stund sedan följt pontis till bussen. Haft en nice helg än så länge! Tänkte nu att ta en promenad till bullen skulle bli perfekt :D men nä klart som fan så svarar inte prutten så messa fjong ist. Inte heller hon svara så jag va påväg hem, ringer hanna snäll som hon är! :D men då skulle hon på Handbollsmatch.. Oj oj va intressant att läsa allt det här skit pratet det blir ju bara bättre och bättre! Får se vad jag gör idag iaf :)

Nu lyssnar jag på Björn Rosenström och får massa gamla sommar minnen tillbaka saknar dom! Aja ska fortsätta njuta av min lördag nu iaf :D hejsvejs i lingon dalen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0