jävla skiiiit mobil laddare

Min jävla röv usb laddare grejj har fan funkat förut och varför i hela havet ska den sluta funka nu då?-.- blir så sjukt trött ibland alltså. Nu ska jag spela geni trorja, eller iaf försöka fixa skiten! det är glapp i sladdskiten. Har försökt att skjuta in den längre in men det blev... hehe värre? Så jävla idiotiskt typiskt! hade en bra bild jag tänkte att jag skulle ha som min profil bild :( jaja.
Idag ska jag och Florestin ta en kort tur ut någonstans, mocka skit och väga hö är min grejj :D sedan hem duscha läsa skit bok på engelska som är helt ointressant ^^life goes on! ska försöka fixa en header till bloggen så snart jag kan och har några snygga bilder!

Har ni några förslag på bilder jag han ha? typ Solnedgång eller liknande?:D skriiiiv.
passar diesel och hon står just nu och gnäller för att mor gick ner till marsvinen, diesel vågar inte gå ner så hon blev väl ledsen eller något? höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0