Trött som ett as och No prov

Det går inte ihop.. måste lägga mig vid nio typ ikv för jag orkar verkligen inte vara trött en hel jävla skoldag.
Iaf så vaknade jag cp trött och hängig och när klockan ringde fick jag den där lilla självmordskänslan, och kom på att vi har ju No prov idag.. haha anyway,
slet mig upp ur drömmarnas värld och tog på mig skit kläder.
Väl i skolan rullade det på helt okej och det blev lasagne idag och det är ju gott iaf! vi satt och snacka och jag funderade på om jag ändå kanske skulle åka till gbg med hela gänget och kolla på Veronica Maggio ändå? Kom fram till att jag inte tyckte om henne och att det är mer värt att lägga pengar på att gå på Petter eeller September i sommar ist! ;)

Efter lunchen blaablaaa... Sista lektionen hade vi iaf No provet, och fan va grymt att jag kunde allt som va (nästan iaf)  höhö. Jag är nöjd iaf! nu ska jag nog damsuga det behövs, och möblera om lite :) hejs å svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0