Sportlife

Ska till psortlife vid kvart över fyra och bara träna massa. Sedan vidare till minna och mocka, borst, och bara pilla lch mysa. Ikväll hoppas jag på god mat för jag är super hungrig efter jag tränat!
Jag och mamma köpte tränings byxor till mig med! :D älskar att shoppa! På lovet ska jag
Med några kompisar till Ullared och shoppa sönder ;) Jonathan fyller år så ska fixa något till honom och sedan
ska jag köpa lite smink och sånt, girls stuff och så :D

Ååå längtar till lovet såå, kommer bli jätte gött. jooo just det, på fredag ska vi ha Disco i STORA MATSALEN! :D så kom dit om ni orkar. Nää förresten, ni måste... ;) ska kolla lite TV och packa till gymmet sååå vi hörs när vi hörs ;) haah typiskt mig att vara lat och inte blogga... hm aja !


Godis nappar är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0