sry my friends!

Hehe vad ska jag säga? jag har inte orkat blogga that´s it. ;)
Meen inget speciellt har väl hänt. Jag började gymma igår och fan va kul det är!
MAssa snobbar som snobbar sig hela tiden, dom får man helt enkelt glömma :D
Ska träna imorgon igen och på fredag, ska försöka få lite mer fasta muskler tills sommaren iaf.
Börjar träna lite för att jag ska ha något att göra i vinter vädret suger ju i sverige som alla vet... :(
Men nu kom tyska gubben in så seeees bloggar någon gång! kanske kan lägga upp bilder från när jag gymmar imorgon? :D pussas

Kommentarer
Postat av: Född 1996 och gravid

Kika gärna in på min nystartade gravid blogg:)

2011-10-10 @ 12:22:15
URL: http://blivandemoder.blogg.se/
Postat av: Född 1996 och gravid

Hej och tack för din fråga... Vi ser ju väldigt olika på abort vi människor. Och jag är faktiskt sån att jag kan inte ta bort något som tillhör mig. Det är en välsignelse att bli gravid... Tänk på alla som kämpar dagligen och tar hjälp av sjukhus, så jag ser detta som en mening:) Sen vet jag att jag kommer klara av det här, jag är väldigt mogen för min ålder, tar ansvar och har bra betyg etc.Om det är nåt mer du undra så tveka inte..

2011-10-10 @ 12:50:56
URL: http://blivandemoder.blogg.se/
Postat av: Född 1996 och gravid

Skickades inte min kommentar? Iallafall.... Vi ser alla väldigt olika på abort. Och jag är sån som inte kan ta bort något så stort som tillhör mig. Det är en välsignelse att bli/vara gravid. Jag resonerar som så att tänk på alla miljoner par i världen som kämpar varje dag på att bli gravida, de tar t.om hjälp i andra länder, då tänker jag att jag är lyckligt lottad att kan få barn. Så jag tror att detta är meningen. Sen har jag väldigt bra betyg, lätt i skolan och är väldigt mogen för min ålder så jag ser inga problem, allt löser sig:)

2011-10-10 @ 12:53:15
URL: http://blivandemoder.blogg.se/
Postat av: Född 1996 och gravid

Javisst kan ja länka dig:)

2011-10-10 @ 12:53:43
URL: http://blivandemoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0