gaah

Är så sjukt trött, vet ine om jag orkar något alls mer idag
när jag komemr hem ska jag bara lägga mig i sängen,
är det någon som vill ha med mig å göra kan dom ringa :)
Det konstiga är att jag har sovit så sjukt gott inatt, sov med öron-
proppar och sån där ögonbindel grejj. Dansa ju så kanske därför jag
va så trött?

hur som helst så ska jag konsfirmera mig, va på ett möte om det igår.;)
Ska bli intressant och i maj så ska vår grupp åka till estland för att besöka
ett barnhem och se hur dom har det eller något! ska faktiskt bli intressant.
Den veckan eller odm dagarna ska jag lämna mobilen hemme tror jag, ingen som söker mig :)

nu är det svenska, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0