much to do

Har så jäkla mycket i huvudet och ska det vara såhär hela tiden så orkar inte jag mer.
MASSA läxor enligt mig. Idag matte och engelska prov. Engelska provet är på 50 glosor.
Imorgon är det tyska prov också glosor. Sen är det massa som händer framöver också.
Tillexempel ska jag ju ta moppe körkort och det kommer bli mycket pluggande runt det.
Men det här jävla moppe provet ska jag klara direkt, orkar inte att folk tror jag inte kan
klara det. "det är svårt" Man får väl plugga mera då, det är de jag ska göra iaf! :))

Nu drar jag mig till skolan och gör dom jäkla proverna! ha det gott

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAIR MF!

D: hatar läxor. Hur mår ditt hår btw?

2012-04-19 @ 14:38:16
URL: http://rockyourhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0