sitter och....

....masserar hårbotten i hopp om att få lite längre hår till sommaren iaf.
Idag drog jag in till tandläkaren och vart på riktigt bra humör! Och där sitter
jag i döden stolen hos tandläkaren och han säger att jag har ett hål :(((((
Så dom ska borra i mig den 3 maj vilket inte kommer bli roligt alls...
Men efter blev det kul igen för då handlade jag med mami, Jag stack in till kicks
och letade upp silicondroppar för mitt stackars gummi hår. Jag vet ännu
inte om den hjälper men det kommer vi nog se imorgon när håret torkat! :D

Imorgon ska jag också gymma och efter det ska jag till johanna och chilla. Vi
tänkte vara lite nyttiga kanske efter vi vart på Bohusmalmön och fettat hos haha.
Så jag tänkte jag kunde handla melon och lite frukt tills imorgon efter gymmet eller något.
Vad ska ni hitt på imorgon dååååå? Och ni får gärna komentera det är skit kul att
läsa komentarer :DHar ni något ni undrar så kan jag kanske svara i nått inlägg.
Så fråga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0