Feeling sneezy..

Jag känner mig helt och hållet slut. Känns som jag har sprungit ett maraton eller något??
I alla fall så hade jag planerat att vara med Jontis men så blev det itte..
Så jag får väl sitta i min ensamnhet och kolla på Gossip girl, käka glass och plugga..
Vi har en del att göra iaf. Matte prov v.10, inlämning på måndag nästa vecka, No prov imorgon iof om kroppen
så inte så svårt och jag ska göra klart min deckare tills på fredag haha. Som sagt så är det en del.

Ska komma igång med träningen så jag blir smalare och får bättre kondition. Julia ska ju också
börja så hon får vara med mig och träna. Hon kommer nog inte orka så mycket hehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0