Varit med Hanna

Idag. Hon hände med mig efter skolan så gjorde vi plättar och kollade
på mean girls :D man måste få vara liten också right?
Har gjort klart min SO nu vilket känns sjukt jäkla bra alltså! Måste skriva på min
deckare också. Jag som alltid verkligen alltid tyckte om att skriva ne massa text?!
Vad hände lixom. Haha det va ju iof då man fick skriva hur fasiken man ville.
Nu ska man hålla på å planera en massa you know ;)
Jag vill göra en smoothie sedan alltså, SJUKT sugen :O en nyttig smoothie alltså! ;)

Berättade jag om när jag ramlade i trappan på sportlife? På tal om blåbär (hahaha)
Det vart såhär att jag skulle tvunget ha på min mina 15 cm klackar till sportlofe och när jag skulle
ner till bilen igen så ramlar jag i trappan och sätter mig på vänster benet så att det typ vek sig?
Gjorde jätte ont.. Så det är börbultat och blått nu men jag är ju Annie så jag klarar ju iof allt.
Ska inte babbla hela kvällen men blev sugen på att skriva av mig. Skulle egentligen vilja skriva exakt
min känslor här men då blir det kaos så håller dom för mig själv ;)
Ni får ha det gootti! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0