pengar pengar pengar...

Så sjukt vad allt kostar egentligen.. Skulle kolla på vad akrylnaglar kostar för
jag fick ju mina fixade för ett tag sedan och då vart d ju inte jätte dyrt.. Men
nu när jag kollar på vad salongerna tar för det asså de är sick vad det sak kosta för
ett par konstgjorda naglar? 600-700 spänn liksom, är dom dumma? haha..
Funderar på att gå en egen kurs och fixa mina egna naglar ;)
Bullen köpte ju hem ett sånt kitt på ebay för typ 150 spänn. Fast det stog på typ
Japanska eller något så sjukt svårt att fatta men det är ju faktiskt värt ett försök tycker jag?

Anyways så rullar mit liv på som vanligt. Man blir ju sjukt deppig av det här vädret
och man känner typ ingen livsglädje när det bara regnar heeeela tiden :(
buuhuu, hade jag haft mera pengar hade jag nog åkt till bahamas med mina fina vänner
och bara legat och gottat mig på en fet sandstrand och käkat frukt och bara haft det gott.
MEN istället så har jag inga pengar och ingen sandstrand :( vant mig faktiskt.
Händer idag? Jag ska iaf träna och vara med hanna senare men inte pratat med henne typ idag
så vi får väl se. skulle vilja dra ihop några tjejor och typ kolla film och bara snacka ni vet?
Tjej kvällar behövs så man får prata av sig lite :D
ska sminka mig och ta på mig bättre kläder nu så hörs vi sen eller något :)
pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0