Stallet med Johannis

Hej sitter i ett grupprum och så nu. typ.. haha ;)
ska iaf till stallet med johanna idag jao. Kommer bli jätte
mysigt för jag har inte varit i ett stall på jätte länge!
Ferarri heter Johannas lilla sköt ponny ifall ni ville veta :D

Kommer ni ihåg när jag red på minna hela tiden? Saknar henne...
I sommar vill jag ta hand om henne och bara gosa en massa.
hade varit så sjukt mysigt :( saknar henne jätte mycket,
gamla superponnyn, hon fyller liksom 18 iår! :O haha
gammeltanten :)


Första bilden vart nog 08-09 på hösten när jag skulle ta in minna från hagen :')
Andra bilden vart förra eller förr förra året då jag vart på Holmegård och hopptävlade typ 80 cm.. Gick inte jätte bra för ponnyn stanna på typ 2 hinder.. -.-'  haha that´s life ;)

hejs!

Kommentarer
Postat av: Bea

fina bilder!

2012-01-27 @ 09:03:19
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0