Brunette, (stavas det så?O.o)

Jaaaaa nu är det äntligen sommarlov och jag är brunette! Så skönt att slippa det där med

blekning, bitt hår ska vara brunt nu Punkt! Vad ska ni hitta på idag då? Jag ska till

göteborg och kolla på björn rosenström! :D sedan efter skavi antagligen till Summer start.

På måndag så ska jag ta moppekörkort, hoppas verkligen att det kommer gå bra... hinner

ju inte plugga idag så blir väl att jag får plugga imorgon och hela helgen! Om jag inte åker till

min prins då, men då får han hjälpa mig faktiskt!!

 

Här är en bild på mig nuu :DD

 


Kommentarer
Postat av: Johanna E

Bästa sötnosen! <3

2012-06-14 @ 11:39:34
URL: http://johannaeengqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0