helt slut

Kanske inte berättade men vi åkte ju till hovfjället med skolan.
Vart sjukt kul, jag åkte med några tjej polers och så, men eftersom jag vart dåligast
så hade jag ganska svårt att hänga med.. dom ville åka i typ röda och svarta backar men det
ville inte jag så antingen fick jag åka själv i barn backen tills
jag lärde mig att svänga och bromsa elelr så åkte jag med tjejorna i det svårare backarna.
Jag valde såklart de svåra och det blev som det blev. Vred knät, fasiken va ont det gjorde
och kunde inte gå på det på hela dagen efter typ.. Jag vill ju träna gym! men nu
skall jag tydligen vila.. :( Äsch väl bättre om jag rör på det? '

Anyways så har vi typ fest här för farmor och farfar firar 50 årig bröllopsdag. :)
Men dom sitter och pratar om vuxen saker som inte små barn som jag förstår.

Ska inte babbla på om ointressanta saker. ha d gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0