Godmorgon people :))

Ligge ri sängen nu och lyssnar på Bring me the horizon. Funderar lite på vad jag ska göra idag.

Tänkte plugga lite inför moppe provet den 18 juni! Super nervig, men om jag börjar plugga

nu kommer jag fan klara så se inte ner på mig!

Fredag till lördag sov jag hos johanna, och vi snacka mycket och bara myste. I torsdags

satte Julia i mina microringar, det blev sjukt fint men dom börjar redan krongla med att åka ur och skit.

Ingen har gjort det än men dom är på g känner jag iaf..

 

Vad ska ni göra idag då? :))

 


Kommentarer
Postat av: filippa

sv: bra att du förstår! jaa verkligen.. puss på dig <3

2012-05-24 @ 14:47:53
URL: http://fliprym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0