15.40 är trött redan

Trött som fan och ont i hövvet. Har ridit ut med malin det blev en del plutti nutti snutti snack;) Innan det, vid 10 tiden hagade vi hagen med bonka bonkan och det va jag och malin banan som fick bonka!
Hanna är en bäver som har smittat ner mig, kunde knappt andas så fick ta näsdroppar och skit.  Haft en hyfsat bra dag ändå. Nu blir det igentligen att göra läxor i varenda ämne.. Orkar inte. får se om jag orkar gå till skolan är trött och det finns risk att jag blir grinig som en PMS kärring.. Vill inte jobba matte! har kanske bara 13 tal eller 15 tal kvar men ändå.. jag som trodde att jag låg bra till! men nehe då, nu ska man vara klar med allt och inget samtidigt! Det kan bli svårt det här läsåret! Sedan är vissa lärare inte okej för mig men det får man kanske leva med? Först säger hon att man får tycka som man vill sedan måste man argumentera det!? vaffö dåda? säger man neger åker man ut med hövvet före och så sätter dom att jag är frånvarande eller att jag skolkat? Menade inte äns nått illa med det jag sa.. Hon kan minsan få agro damp på mig men jag får inte få agro damp? Dumma...!
Tiny dancer är bra med elton john:D *gilla*ska fråga mammi om jag kan få låna hennes färg och färga håret igen:D hoppas hoppas:D Hajjdåre!
Det fick inte bli någon bild nu men kanske lägger upp en bild på mitt nya hår om jag får färga det igen, då kommer det bli mörkare!:D jippy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0