Mahahaha dålig bloggning..

Hellö!
Förlåt för min otroligt dåliga bloggning men jag har inte haft lust eller tid och det verkar inte som att det är så många osm läser den så är det verkligen värt "besväret"? Eller ska jag kanske bara blogga för min egen skull?? :D

Idag gick jag upp som vanligt och var exakt lika hängig och trött som vanligt. När jag kom till skolan var klockan 10 över åtta eller något. Orkade inte med mer än att sätta på datorn och kolla Fb lite. Sedan hade vi NO och det dög väl. Finns värre. Just nu har vi Svenska och jag ska skriva en saga till några små barn i typ ettan eller something... inte det roligaste jag vart med om det heller.

Efter skolan ska jag gå till frissan och bestämma en ny hårfärg, lite mer åt det "kyckling gula" hållet! ;D Sedan så ska jag leta upp en rosa färg till mitt hår. Det ska bli intressant hur mångaosm vänder sig om. Då MOI är den första som ska ha rosa håår :D MAHAHAHA Men nu ska jag fortsätta med mit Cääpää arbete.

Hejs slänger in en skön bild på mig med som ni kan glo på en stund.


Kommentarer
Postat av: julia

annie bloggar mer = besökare ökar



Besökare ökar = annie bloggar mer



De blir ett kretslopp :D

2011-02-03 @ 21:17:47
URL: http://cherio.blogg.se/
Postat av: julia

annie bloggar mer = besökare ökar



Besökare ökar = annie bloggar mer



De blir ett kretslopp :D

2011-02-03 @ 21:18:13
URL: http://cherio.blogg.se/
Postat av: Hanna Andersson <3

men, men, men...

du är väl inte den första som har rosa hår xd<3

2011-02-04 @ 15:51:46
Postat av: Emma 'den töffa' (a)

jag läser din blogg !!!

2011-02-04 @ 21:21:29
URL: http://bbaraemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0