stressad...

Mår inte bra just nu känner jag. Helt slut och jag har inte gjort ett skit
alls idag. Vakna vid 10 och va fortf trött så somna om och vakna
vid kvart i tolv typ. Va trött då med men bestämde mig för att gå
upp och inte förstöra dygnet helt.

Nu har jag iaf ätit och mår super illa, precis som det va förra året...
Hade inte bloggen då så ni kanske inte vet.
Iaf förra håret hände mycket. Kan säga att jag inte alltid mådde så sjukt
bra som människor runt omkring mig trodde att jag mådde. Va hos frida mycket
den sommaren så hon hjälpte mig så sjukt mycket!
Men ska inte sitta här och gnälla som jag brukar.

vad ska ni hitta på idag?;) Jag ska nog bara softa tror jag, om inte ut och jogga
för jag tänkte INTE bli en tjockis! :D så tänkte jag kunde komma i form nu tills jag
ska börja gymma nästa åår ;) hahaha bra att vara förberädd (stavas det såå?:O) hmm.
JAJA komemr nog blogga mycket idag! Oj så mycket text det bidde, sorry
men bloggen är ju nästan som min dagbok. hejsvejs höres nog senare!


hahaha jag och johanna <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA nämen gud så gulligt! <3

2011-09-11 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0