Nothing to write about.....

Hej, kanske är en bra börja! Iaf så är jag suug bajj på att
uppdatera javet.. och jag har väl ingen ursäkt, jag orkar inte  och har somvanligt inget att skriva om.

Vad har jag gjort idag?! Joo, eheh, jag har vart i skolan och typ skrattat bort hela dagen.
Hade hemkunskap och somfan va jag är bääst:D vi gjorde risitto och fan va gott det va.
Kanske blev lite salt men det pratar vi inte om(a) Efter det fick vi göra
peppar kaks deg som typ skulle stå i flera dagar av någon anledning? Men IAF så gjorde vi det och den va
as god för allt jag gör blir bra om man inte har salt i det bara. Har hunnit med stallet med
mongo malin som vanligt väldigt rofyllt och roligt! : ' ) Vi red ut en sväng i det härliga vädret-.-'
Kanske inte ska klaga för först ville jag ha snö (av någon mysko anledning) men NU ska jag flytta till typ afrika eller amazonas.. Fast jag har kommit fram till att i amazonas är det äckliga
kryp och massa jungel så jag flyttar nog till afrika först och tar hand om
babianerna och elefanterna;D

Helgen är helt uppbokad lördag är definitivt uppbokadXD Madde fyller år yääy så ska till henne:D och lite
annat^.^ Madde ska få en fiiiiin present det kan jag lova! sedan inna ska jag göra
other stuff^.^ men nu ska jag sova har lagt mig halv ett i två dagar nu och orkar inte
det idag igen så natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0