Nemen kolla..

....upptäckte plötsligt att jag hade en blogg! Kom precis hem från bullen. sjukt trött är jag också, det suger verkligen..
As go dag idag, skolan.. blahabla och där va det matte blaha blaha! skit intressant. Men iaf så va
det chill, sluta 10 över två. Gympa sista lektionen så det va gött att fått träna. även om jag sov typ hela tiden..
Sedan stallet. Sedan bullen! Vi kolla på en mysko film som vi inte såg klart så vi kollade på
KVARTERET SKATAN! Kan det bli bättre? : D

Orkar inte skriva är trött och kommer snart

somna med datan i knät och det känns la sådär!!

Tomorrow ska jag fixa mitt rum. Måla klart och sätta upp den sista listen. Allt detta har
tagit ett år! Att riva ner tapeterna, spackla, sedan måla över den gröna tapeten,
ta ner alla lister och måla dom, inklusive dom runt fönstret, sedan hitta en bra
tapet, sedan hitta en färg eller tapet som skulle
passa till bubbel tapeterna. Grå blev det, typ mörkgrå och det verkar good nu iaf.
sedan spackla lite till sedan ska man måla resten av väggarna också.. Japp tror jag fick med allt nu.
Kanske om vi hinner ska jag åka till IKEA och shoppa things to my new room : D Typ en
matta, ny lampa och lite smått! en byrolåda och ett nytt skrivbord ska jag nog införskaffa mig! yääy: D

NATTI ELLER NÅTT, SOV GÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0