rum målning grejj sak

TJENIXEN! Idag blir det målning av mitt rum för en gångs skull.. det blir nog ingen ikea bajj, hinner inte det.
Sedan blir det att kolla på innebandy med hanna :)  Sådär kul men det är väl det enda som kan fördröja saker och ting.

Har iaf målat naglarna som jag inte gjort på HUNDRA  år.. Rött blev det iaf. Måste köpa nytt nagelack typ grönt eller nått för börjar bli less på det vi har. Rött, vitt, genomskinligt, illrosa, och andra mysko färger. JAG BEHÖVER UPPDATERAS!! japp japp det stämmer. Men nu försöker Hannis få kontakt med img så det  är väl dags för mig att svara! Kankse lånar pappis kamera och fotar lite:) let's see if I know how to do! : D



Yäääy Photo Booth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0