Yääy :D

Halloj! Jag är på bra humör idag! Ja de tär sant....

Just nu passar jag iallafall Wilma och Emma.. Inte jätter krävande då dom båda springer runt och roar sig med att leka

KURRAGÖMMA!

Hihi roligt värrexD Emma räknar jätte fort så Wilma hinner inte gömma sig! bäst att jag går ner snart och kollar så dom inte river helahuset. Får se hur resten av dagen lägger sig. Måste egentligen rida Minna men om jag ska göra andra saker blir det svårt att hinna em dhenne.. Känns som att jag och hon kommer ifrån varandra mer och mer och jag gillar det inte.. Men livet går vidare och man hittar nya ponnysar! Japp japp.. Men igår blev det iallafall stallet med malin banan! Lite busiga är vi. Red barbacka på biene och blev nästan avkastad då hon stog på två ben i början. JÄTTE KUL!! Jag det va det faktiskt : ) Tro det eller ej. Nu låter det soma tt ungarna kommer upp på mitt rum och ska skrämma mig men vet inte om dom lyckas :D Oj dom tror att dom inte hörs men jag hör dom bannemej! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0