Bröllop på G:D

Ja idag är det bröllop för min moster! Jätte kul ska det bli. Jag själv har ju alldrig vart på ett bröllop och vet liksom inte hur det funkar. Vet bara att man ska kasta massa ris och sånt:D Jag ska ha en "tunika" sak som är typ grön svart randig, sedan ett par klibbiga leggins (för er som inte fattar är dom klibbiga) jag ska ha ett par klackskor till det som är svart. så allt blir ganksa mörkt men när det komemr till det jag ska ha över axlarna är den ROSA! yäääääy:D

Nu ska jag till helene och se när hon klipper sig till bröllopet och jag kommer få träffa emelie och lilla emma också. Det ska bli kul. efter det blir det stallet om inte någon annan ska rida. Saknar redan minnas mjuka mule man kan få låna ibland:D åå minna!! Ängeln! Men nu blir det åka hejdå:D




Hahahaha fiffi i bakrunden:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0