Bullen kommer!:D

Hallojsan!:)
Bullen ska sova här idag:D om hon ringer mig snart:) Jag kom precis ut ur duschen, så all häst stank skit lukt åkte ner i avloppet! MOAHAHAHAHAHA! Det känns som att jag byter samtalsämne hela tden och vet inte riktigt vad det är jag ska blogga omxD har ju redan skrivit vad jag gör typ och vad jag ska göraXd men mina inlägg blir så jävla små och dryga då.. såå:D vad ska jag skrivia mer om?=D
Musik! lyssnar på Don´t Belong - Paradise Lost as nice låt alla måste lyssna lite på den iaf:) lyssna igenom hela för den är sur i början:P
Sedan har jag nördat Paradise Lost - Hollywood Undead:D as bra låt:) i slutet skriker dom lite mycket men refrängen e bäst!
Good bye:)
See you soon then!!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0