Halloj fuckers!

Sitter med en t-shirt och ett par shorts och ändå har jag feber och kalls svettas? Ska åka till stallet iaf, skiter rent ut sagt i snorförkyldningen och all annan skit. Blev klar med matte läxan igår också så det känns ganska skönt nu är det bara till att skriva lite till i boken om mig själv. skriver just nu lite om va jag älskar att göra tex att vara med kompisar, och att kompisar alltid är där för en när man behöver dom av olika anledningar. är på kapitel 3 nu och borde kanske vara på kapitel 4 eller 5? kan skriva hur många kapitel som helst igentligen, bara det faktum att jag inte orkar.

Har huvudvärk och feber.. Men tänk på barnen i afrika. Dom får ju gå flera kilometer för att fixa vatten. Det vattnet är inte rent. Men igentligen kan man ju inte deppa ihop för det. Jag menar sverige är ju ett land som ger mängder av pengar till fattiga länder och att ge dom vatten och mat och massa!

Kunde inte hålla mig ifrån bloggen på så här många timmar! Kommer säkert komma upp ett till inlägg innan jag lägger mig idag också. det är faktiskt svårt att hålla sig ifån att skriva om allt och inget, skriver ju igentligen inget vettigt? bara skriver om nått jag själv igentligen inte fattar nått av. Och som är helt ointressant i era ögon iaf.

Nu har jag skrivit av mig det mesta jag behöver skriva om, så nu ska jag skriva vidare på boken om mig själv!



soo lång fuckers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0