Ont i magen.

Efter som att dom sista dagarna i mitt liv har varit oerhört roliga så har jag fått magsmärtor.
Men de tär väl värt det antar jag:) Nu är det sova över med bullen och mysa en massa!
I morgon händer det inte så mycket. ska rida ut med Frida klockan två så det blri att jag tar cykeln till stallet i morgon.. (tröttsamt)
Jag vill bli tjock (av vissa skäl)! fast inte för tjock bara lite. Av massa skäl igentligen men det vågar jag inte berätta här:D hahah det får ni ta reda på själva! Har bytt text:D hopaps att det funka bara man vet alldrig med maccen. den brukar leva sitt eget lilla liv hela tiden! Ibland så vill den inte det jag vill:P

Kommentarer
Postat av: hannah bananah :D

hahha, jag har också haft magsmärtor ibland när jag skrattar to much :)

2010-09-07 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0