Coloran

Jag använde Coloran PermanentFärg för ogonbryn och ögonfransar! In case somebody wondering or something;) har blivit helt galen i Jersey shore, hahahha så sjukt roligt va, ni måste se det, går på MTV vardagar så koll in där, på kvällen går det och ofta på kvällen.
själv har jag laddat ner sesong 3 och håller på att ladda ner sesong 2 med, ska försöka hitta sesong 1 så jag ahr något att göra typ när skolan börjar?
eller aa efter skolan, ska inte kolla jersey shore i skolan jag är en fin flicka;) hihi läge riaf upp en bild om ni skulle vilja köpa Coloran färgen, jag använde brun för det ser naturligast ut på mig, det finns säkert svart ossso


snooki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0