Hej igen!

Nu har jag precis kommit hem från Julia och nästa sak jag ska göra är å åka till Burker King (för er som inte fattade innan) med farmor och farfar! Nä jag tycke rinte det är töntigt alls, det är mysigt och jag tycker om min släckt  :O

Mycket roligare att blogga nu när man har en nice design ;) MA säger jag om
det då! Men aa vad ska man hitta på nu då? hinenr typ inte
duscha för dom kommer och hämtar upp mig och Joel vid 3
och jag är en jävla segis när det gäller å dusha och fixa mig så får väl fixa
till frillen en snabbis, orkar inte smink! Kan inte förstå hur man bara måst eha smink på sig Varje dag?
Det måste la äna bli ganska jobbigt... Tycker jag iaf :D aja men ska väl gå nu
och hitta på ngt å göra, kanske kolla nått avsnitt av Jersey shore? ;) hihi men ajaaaa hajjdo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0