Breaking dawn idaaag wiiihoop!

JAAAA äntligen ska jag se på breaking dawn! :D Så åker in halv tre med mor och hämtar biljetterna.
Sjukt spännande ska det bli woopwihoop :D
Mamma fyllde ju år igår så vi åkte till std och käka
på Thai restaurang, sjukt mysigt fast man fattade inte vad Thai killen sa xd haha stackarn :(
Stark som fasiken va det också, hmm säkert bara jag som är överkänslig ;)
Mamma fick iaf en mini plattång av hela familjen, hihi den vart rosa också :D

Nu har jag precis duschat och ska spruta värmeskydd i håret och så. Mitt fina hååår,
äntligen har det börjat bli riktigt fint! Har lärt mig vilka produkter jag ska ha och så!
Och ett tips till er som vill ha längre hår, andvänd ricinolja. Det gör tydligen så
att håret växer typ 6 cm i månaden om du använder det typ 30 min 3 gg i veckan ^^
Så du tar en eller två matskedar och maserar in i hela hårbotten, sedan låter du det
värka i cirkus 30 min och skäljer ur. Sedan använder du shampo efter för det blir sjukt fettigt annars  :)
Aja ska fixa mig nu! haaaare!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! kolla gärna min blogg och komentera om du vill;) det vore kul!

2011-12-23 @ 14:33:38
URL: http://juliaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0