jag har tråkigt..

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Annie Sofia Tegnér

2. Korrekt ålder? - 14.
3. Längd? - 164,5
4.
Vikt? - 53-55
5. Smeknamn? - inget
6. Vart bor du? - Big high
7. Vad gör du på fritiden? - är med polare, chillar och är med min fina pojkvän :)
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - kort och tjock
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - lår

10. Vad är du mest nöjd med? - min tumme

11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - lat!
12. Vad vill du jobba som äldre? - Sång, djur eller frisör! :)

13. Hårfärg? - mörkbrunt, just nu iaf ;)
14. Ögonfärg? - havsblå

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - min lilltå nagel är bucklig

16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - ibland ja

17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - 8 eller något :)
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - min hygien, och kläder typ

19. Någon vana? - Att kolla när jag senast skicka ett sms och räkna minuterna tills jag får ett svar..

20. Lyckotal? - 13! :)
21. Vad heter din bästa vän? - Jag har många vänner som står mig väldigt nära.

22. Hur många nära vänner har du? - riktigt riktigt super nära är väl 3-4

23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - klart (a)
24. Vet många personer vem du är? - hur ska jag kunna veta det? pucko fråga

25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - amen hehe 

26. När var du senast med någon kompis? - minns inte
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nope
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Rebecka tror jaaag :)
29. Vem sov senast hos dig? - min pojk

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? - har redan ett !!! :D

31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre 

32. Är du kär? - som fasiken

33. Tycker någon om dig mer än som vän? - av mina vänner vet jag inte

34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - SA JU ATT JAG REDAN AHR EEEETT.

35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - långt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - nej, älskar honom för den han är och han är bääst
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? -  nej

39. I din klass? - nej tack och hej

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja

41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja 

42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja

43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - jaaaaapp

47. Kysst någon inför folk? - jaa
48. Hånglat inför folk? - jao

49. Vem var ditt första hångel? - en på dagis, minns den dagen alltså haha...

50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1
51. Vem är ditt bästa strul? - min pojkvän
52. Och vem är ditt senaste? - min pojkvän

53. Ditt snyggaste hångel? - min pojkvän

54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej? 

55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nej.
56. Haft sex överhuvudtaget? - ja
57. Hur gammal var du första gången? - 13 

58. Hur gammal vill du vara första gången? - ...

59. Blivit dumpad efter sex? - nej 

60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Amen

61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - vaaaa?

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? - Clowner... blää
63. Har du någon allergi? -  ja
64. Vad tänker du på innan du somnar? - mat
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - ögonen
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - både och vill man höra
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - både och
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda två
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - tänker bara på min kille i sånna fall

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - inte oskuld med åldern 13
75. Vänskap eller förhållande? - båda
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - hmmmm
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - vet inte riktigt
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13+

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - njaae
81. Isåfall vem då? - ingen
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Runkat haha
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - möjligt
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - ja det hade jag
85. Kunna sova ute på vintern? - aldrig
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - amen, något varmt
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. Vad klär du dig i oftast? - olika för vad jag känner
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - oftast
91. Klär du dig dyrt? - haha nä det kan jag inte påstå
92. Vad kör du på: normala kläder

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - om de 48 timmar är 2 dagar så ja
94. Haft sex? - .
95. Fått en kram av en helt okänd? - nope
96. Ringt någon? - nej
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - gjorde jag för mer än ett år sedan :’)
99. Kollat på google? - ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - exakt 25 min

Kommentarer
Postat av: Johanna Engqvist

SV: puss på dig! <3

2011-12-10 @ 00:45:29
URL: http://johannaeengqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0